GLS
Fragt virksomhed med hovedsæde i Holland som sender til mange europæiske lande og som også samarbejder med DB Schenker. Levering på din adresse eller i en GLS PakkeShop.
PostNord
Dansk / Svensk Fragtvirksomhed som leverer til hele verden. Mulighed for levering på din adresse eller en postbutik nær dig.
Bring
Norsk fragt virksomhed som tilbyder pakkelevering til enkelte skandinaviske lande med levering eller afhentning i en Bring lokation.
Information angående levering fra engrosbutik.dk
Vi sender dine varer senest 5 hverdage efter, at vi har modtaget betaling for din bestilling med mindre din ordre indeholder varer som er i restordre. Indeholder din bestilling varer i restordre vil det typisk tage 7-14 dage for leveringen. Dette skyldes at varerne skal bestilles hjem fra vores leverandører.
På bestillingsvarer (varer i restordre) kan vi ikke garantere leveringstiden da det afhænger af vores leverandører. Om varen er en bestillingsvare kan du se under den enkelte vare ved at der vil stå at den er i restordre.
Vi sender alle vores forsendelser som pakker med forsikring og track & trace nummer og du kan altid spore din pakke på speditørens hjemmeside og se hvor langt den er nået. Din pakke bliver sendt med eller uden levering efter dit ønske. Hvis du vælger uden levering skal pakken afhentes i et pakke udleveringssted nær dig. Den præcise adresse vil stå når du tjekker track & trace nummeret. Dette vil du modtage på email når vi har gjort din pakke klar til afsendelse.
Læs mere om betingelserne for din pakke på den valgte speditørs hjemmeside. Det er dit ansvar som kunde at afhente pakken inden for speditørens afhentningsfrist og overholde reglerne for levering. Husk at de fleste speditører ikke arbejder i weekender og på helligdage. Så pakker bliver kun afhentet eller bragt ud på hverdage.
Kontroller altid at varen ikke er blevet beskadiget under transporten. Hvis du oplever dette så skal du klage til speditøren og kontakte os med det samme. Hvis du kan se på pakken at den er ødelagt skal du nægte og modtage den før du har konstateret om indholdet er beskadiget. Hvis dette er tilfælde skal speditøren erstatte varen. Du skal hermed afvise at modtage pakken fordi den er beskadiget.
Vi sender ikke varer pr. efterkrav.
Det er altid dig som kunde der har ansvaret for at oplyse det korrekte navn og den korrekte adresse samt at samme navn er skrevet korrekt på din postkasse eller dør. Hvis nogle af disse fejl skulle forekomme og speditøren hermed ikke kan levere din pakke vil pakken blive returneret til os og hermed vil du som kunde ikke modtage tilbagebetaling af fragtbeløbet og hvis du ønsker pakken genleveret er det mod betaling.
Det er altid kundens ansvar at sørge for at varene bliver fortoldet korrekt og engrosbutik.dk kan ikke holdes til ansvar over for disse omkostninger. Så undersøg toldreglerne i dit land inden bestilling.
Husk altid at læse speditørens leveringsregler på deres hjemmeside