
REKLAMATION
Er der fejl på dine varer? Læs hvad du skal gøre herunder.
Det kan ske, at der er en fejl eller mangel på en vare. I den situation er det vigtigt at du kontakter os. Vi vil selvfølgelig være behjælpelig med at afhjælpe reklamationen. Du har som privatkunde og erhvervskunde 2 års reklamationsret.
Det er vigtigt, at du kontakter os inden for rimelig tid efter at du har opdaget manglen. Afhængig af manglens omfang vil du enten få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage. Før at vi kan godkende en reklamation er det selvfølgelig en betingelse, at reklamationen er berettiget og at fejlen ikke er opstået fordi du har brugt produktet fejlagtigt eller har ydet anden skadeforvoldende adfærd som har ødelagt varen. Det er vigtigt at være opmærksom på, at glimmer, perler, broderier eller andet pynt skal behandles forsigtigt og almindelig slid ikke er dækket. Glimmer, sølv og guld vil med tiden miste sin glans efter vask og slidtage.
Du skal huske at gøre os opmærksom på fejlen ved din vare så snart du at opdager denne. Reklamationen skal være os i hænde inden for rimelig tid. Hvad er rimelig tid? Reklamerer du inden for 1 måned anses reklamationen for at være rettidigt. En godkendt reklamation betyder også, at vi refunderer rimelige omkostninger til fragt. Det er prisen for vores billigste returlabel. Når vi har godkendt din reklamation vil vi sende dig en returlabel til din email. Denne skal du printe ud og sætte på pakken. Kontakt os altid inden du afsender varen. Muligvis kan vi ud fra et billede finde en løsning.
Skriv til os herunder hvis du ønsker at reklamere over en vare du har købt. Vi kontakter dig hurtigst muligt.